Павла Глазовий

Павла Глазовий
Павла Глазовий

Павло Глазовий гуморески про школу

“Саша” – Павло Глазовий Гумореска

Пожалійте, люди, карапуза Сашу:
Дуже він не любить їсти манну кашу.
Каже: — Як пожежником стану я колись,
Потушу пожежі, де б не зайнялись.
Тільки магазина я тушить не стану,
Де мені купує мама кашу манну.
читати на сайті

“Неправда” – Павло Глазовий Гумореска

— Гей, Олено! — ізнадвору бригадир гука.
— Йди скажи: немає дома, — мати вчить синка.
Хлопчик вискочив: — Немає дома вже давно.
— Ти обманюєш, я маму бачив крізь вікно. —
А малий насупив брівки:
— Неправда якраз!
Мама першою з віконця побачила вас.
читати на сайті

“Не вмер Данило” – Павло Глазовий

  Раз Данилові товариш Каже: — Оце маєш! Оженився і сам собі Штани зашиваєш. — Що? — обурився Данило. Ти верзеш дурницю! Де штани? Я зашиваю...